5 Maj 2010

Godmorgon!

Nu är man uppe igen för att snart åka och jobba. Jobbar i en helt annan grupp idag, men det går nog bra.
Sedan har vi möte mellan 14-16, så jag kommer nog vara helt slut när jag kommer hem. Puh! Men sen är jag ledig i 2 dagar! Så skönt! Och imorgon kommer Mattias hem! :) Denna vecka har gått fort!

Inatt hade jag en himla läskig dröm om att Mattias var huvudmisstänkt i något Mord. Fy fan, det var så jäkla hemskt.. och sen blev någon snubbe skjuten i vår lägenhet?! Och då fick han skulden för det med.. haha, stackarn! :)

Nehe, nu ska jag borsta gaddarna, sen bege mig till jobbet. Är ju förresten ASKALLT ute! +3 grader, vafan liksom? det är ju Maj! Kom igen nu!

Förövrigt: Somnade rellativt bra igår, UTAN att kolla på någon serie, allt var tyst och mörkt. Tror mina hjärnspöken börjar försvinna! Härligt!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0