Trött..

Är så himla trött. Somnade sent och upp tidigt.
Idag blir det iallafall sängen betydligt tidigare än igår. Ska bara äta upp filen och så ska jag vänta på att min älskling ska ringa! :) Sen ska jag slänga mig i säng och kolla på unga mödrar! :)

Var på stan tidigare idag, skulle köpa ett linne, kom ut från lindex 700 fattigare.. ops!
Tur att skattepengarna har rullat in på kontot idag, verkligen tur! :) Men jag handlade bara nödvändigheter, så som baslinnen, ögonbrynspenna , eyliner & en foundationborste!

Har fixat det mesta till morgondagen, är bara spriten som fattas! :)
Så efter jobbet imorgon blir det systemet, sen bär det hemåt för att städa undan det sista och sen klockan 18.00 kommer folket. Yeah! :) Kommer bli grymt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0