Tisdag 15 Juni!

Då var det ny vecka igen och jag jobbar på. Min 4-dagars ledighet gick väldigt fort!
Det var student, födelsedag, shopping och mycket annat. Klart att helgen går fort när man har massa att göra!
Hur som helst, igår gick jag på jobbet igen vid 16. Kvällen gick rätt smärtfritt, var dock himla trött.
Fick gå hem en halvtimme tidigare, väl hemma gjorde jag ingenting. Åt en smörgås och sedan la jag mig för att kika på unga mödrar på datorn.

Sovit himla oroligt inatt, bytte ut väckarklockan igår och har vaknat var och varannan timme för att kolla på om den går rätt?! Fan vad lustig man är ibland. Så när klockan ringde vid 05.45 så var jag helt döööd. Men det var bara att ta sig upp ur sängen och daska upp sig.
På jobbet har det gått bra och när jag slutat så träffade jag Jessica på stan, vi var på arbetsförmedlingen sen bjöd jag henne på mat - bakad potatis m. skagenröra! :)

Väl hemma så har jag bara kikat på tv, somnade 1 timme, så får kolla på unga mödrar på datorn ikväll med.
Har även precis diskat upp diskberget jag hade åstakommit mig. Hur svårt kan det vara att diska när man använd något? haha, jag blir så sur på mig själv! :)

Nåja, nu ska jag nog kika klart på filmen jag började på häromdagen (prinsessan & grodan), ska nog även göra mig en kopp te eller choklad och en knäckemacka. Gött!

Fortsatt trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0