My sister's keeper!

Godkväll!

Har precis kollat på film - My sister's keeper.. vilket har resulterat i att jag nu är uttorkad.
Jag har gråtit från början till slut, jag visste att det var en sorglig film och att jag skulle gråta, men aldrig att jag skulle lipa mig igenom hela filmen! Herregud, har nog ALDRIG gråtit så mycket när jag sett en film, hua! Vill ni gråta? se på den!

Förövrigt: Idag har vi varit i Oskarshamn och hälsat på Ricky med familj. Världens sötaste lilla bebis. Gud vad liten. Eddie (bebisen) var verkligen hur söt som helst.. åh. Jag måste medge att jag blir ännu mer sugen nu! :) Så mys! Så liten! Så underbart! :)

Vi var hemma strax efter 18.. Så nu har Mattias farit till Putte och jag ska alldels strax tömma kattlådan och sedan in i duschen. Sen ska jag nog försöka sova. Jobbar ju i helgen! Imorgon är det 7-16, men det är en bra helg, eftersom jag jobbar med Sollan & Helene! Så det kommer gå bra! Är nervös inför veckorna som kommer nu, med semestervikarier.. haha! :) Men det kommer nog gå bra, hoppas jag! :-)



"My sister's keeper"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0