Ett flum inlägg

Grannen över dunkar musik som aldrig förr..
Mattias snarkar som aldrig förr..
Jag ligger i soffan och försöker sova, men har gett upp!
Så nu har jag lagt in alla bilder från kameran på datorn, samt laddat upp en hel del bilder på ansiktsboken.. både från sexpartyt och studenten.

Förövrigt var vi i kalmar idag och köpte en tv-bänk! Blev himla bra.
Sen har vi nog hittat en soffa som vi vill ha, men vi får se.. men himla sugna är vi på den iallafall..
En Ohio på Rum! Hade nog blivit superbra.. sen är det bara ett nytt bord, en ny data hörna sen är rummet klart.. i möbelväg, sen är det bara nya tapeter som gäller. :)

Mattias har fått förlängt 3 månader till! Himla bra! Visst, jobbigt för mig, eftersom han är borta så mycket! Men vi klarar det helt utmärkt ändå! Tycker nästan förhållandet blivit ännu bättre än det var innan! Det är perfekt! :)

Nehe, nu måste jag sova lite tror jag, men först dricka lite vatten, är grymt törstig. Godnatt!


 

Före & Efter! Verkligen skillnad!

Kommentarer
Postat av: Emma

Grattis :D Skönt att han fick förlängt!

Fint det blev med den nya tv- bänken :)

Kram

2010-06-13 @ 10:23:08
URL: http://emsipemsi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0