ECLIPSE!

Idag blir det nog en himla bra dag.
Ska om en liten stund gå ut i bilen och städa den litegrann (behövs VERKLIGEN). Sen ska jag fara och tanka och hämta ut paketet från Himmelriket.
Senare i eftermiddag ska jag styra bilen mot Alstermo, där jag ska möta upp Rebecca. Sedan styr vi vidare mot Växjö för att gå på bio.. ECLIPSE! :) Wiho!

Efter bion åker vi hem och jag sover nog hos Rebecca. Imorgon jobbar jag kväll, så det blir att åka hem i rimlig tid och sen bara chilla. Dessutom kommer Mattias hem imorgon!! :) :) :)
På Fredag är jag ledig igen och då ska nog jag och mattias hitta på något trevligt. Kanske åka in till Kalmar och kolla på soffa.. och så ska vi kanske kolla lite färg och tapeter till vardagsrummet! :)

Nehe, nu ska jag sätta igång. Vi hörs kanske ikväll efter bion.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0