Bilbingo!

Hemma från jobbet, skönt! Nu är jag ledig 2 dagar innan jag går på helgen.
Vi hade möte idag på jobbet och efter det haffade jag Chefen och vi pratade om mitt lilla problem på schemat. Så vi ändrade det, vilket känns JÄTTE BRA!
Ska även ringa till en snubbe imorgon på bemanningen och söka en tjänst som blir ledig nu efter sommaren.
Inte för att jag tror att jag får den (men skulle vara riktigt jävla gutt!!), eftersom jag förmodligen inte är så högt upp på LAS-listan. Men man kan ju alltid söka, man kan ju ha tur. haha! :)

Om en stund ska jag åka in till Kalmar, ska på bilbingo med Danne & Jozzan! :) Kommer bli kul! Hoppas jag inte somnar bara!
Så imorgon ska jag ta en rejäl sovmorgon, dock måste jag vara på jobbet vid 11 då jag ska få deligering, ( den gick visst ut i november, upsi!). Sen får vi se vart dagen tar vägen, ska iallafal städa lite här hemma.

Förresten, vad jag STÖR mig när man upptäcker att det ringt och att numret inte finns! Idag har ett kommun-nummer ringt till mig. Kan inte hitta att någonstans, så ringde jag upp, givetvis hade personen gått och inte kunde de säga på telefonsvararen vem det var som hade det nummret.. så skulle man bli kopplad till en telefonist, så jag tänkte att hon borde veta vem som hade de nummret, ne inte fan fick jag ta på någon telefonnist. Så får ringa imorgon.. är ju så jäkla nyfiken! :P haha!

Nåja, nu ska jag vila en stund!


Kommentarer
Postat av: Emma

Åh, bilbingo :)

Vart ser du vilka dagar det är?

Kram

2010-06-16 @ 18:37:57
URL: http://emsipemsi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0