Heldag på jobbet!

Är snart på G till jobbet IGEN. Har redan jobbat 7-14, sen så blev det kris så jag fick hoppa in ikväll med. Men Mattias är ju inte hemma, så det spelar ju ändå ingen roll. Kommer dock vara helt slut, eftersom jag jobbat helgen också. Pju!

Ringde ang. en tjänst förut, men det var inget jag skulle söka på jag skulle inte lägga ner min energi på det, för jag skulle ändå inte få den, eftersom tjänsten var till för tillsvidare anställda och omplaceringar..
Hon var riktigt tjurig "tanten" jag pratade med. Men vadå, jag har ju pratat med chefen och hon tyckte att jag skulle söka den? aja, får se hur jag gör iallafall.
Ringde även om min LAS-dagar, palla?! Jag undrar hur jag kan ha så jäkla lite? Nåja, när mitt vik har gått ut (31 Okt) är det bara ca 100 dagar kvar! Känns rätt skönt ändå. Hoppas jag får förlängt på viket jag har nu och att de inte är jävliga mot mig och gruppen och sätter in en ny.

Nehe, ska packa ner en persika, sen bege mig igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0