11 Januari 2010

Ska alldels strax bege mig mot min älskade säng, är sjukt trött. Inte så konstigt när jag endast sov 4 timmar inatt, hade så svårt att somna igårkväll och inte blev det bättre av att jag hade sånna konstiga drömmar som "förbjöd" mig att somna om.. hm..

Var på apoteket efter jobbet idag, hämtade ut min salva mot mina kliande öron, bra jobbat av mig. 
Har redan, efter ca fyra droppar i varje öra, gjort verken, kliar lite, men inte alls som innan. 
Känns fruktansvärt bra helt enkelt, att en sån liten sak kan göra en mycket gladare? :) 

Imorgon börjar jag jobba vid 16.00, så ska imorgon ner till gymmet och ställa mig på crosstrainern.
Hade tänkt dra ner dit idag efter jobbet, men orkade helt enkelt. Så jag sätter igång med att imorgon istället. Klockan 10,00 ska jag infinna mig på gymmet.

Nehe, nu ska jag hoppa i säng. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: emelie

Jasså ska du börja träna på crosstrainer ? köpte du inte någon annan träningsmaskin? Hoppas du är på gymmet om en halvtimme då:)

2010-01-12 @ 09:24:38
URL: http://www.EmelieNordmark.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0