Förkyld

*Host host* - Japp, jag hostar förfullt här hemma.
Är dödstrött, trots att jag inte gjort ett dugg här hemma idag. Har bara legat i soffan under täcket och kollat på tv. Jag har inte ens bytt om, utan haft nattlinne på mig hela dagen, men det får man om man är sjuk.

Ska alldels strax göra lite te och sätta mig i sängen för att fortsätta läsa "snabba cash".
Jag inbillar mig att det är teét som gjort att min hals inte alls var så ond imorse. Trodde jag skulle vakna upp till en helvetisk ond hals, men det var inte så farligt som jag befarat och som sagt "tackar" jag teét jag drack igår innan jag somnade, därför ska jag göra om samma sak ikväll.

Mattias ska upp tidigt imorgonbitti för att kolla på hockey, Sverige - Finland, jag tycker han är galen. Men visst får han gå upp så tidigt om han vill. Men han ska inte få sova bort hela dagen sen, för det ska städas, eftersom mamma kommer imorgon eftermiddag. Måste ju se någolunda ut iallafall Och jag klarar nog inte av att städa helt själv när man inte är piggelin.

Nehe, nu ska jag krypa ner i sängen. Vi hörs imorgon. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0