4 Februari

4 Februari, vilket resulterar i att det är vår måndagsdag idag - 3 år & 4 månader.

Hur som helst, vaknade upp strax efter nio idag. Åt lite frukost och sedan begav vi oss mot Orrefors, där Mattias skulle fixa bilen eftersom den ska in på besiktning på Måndag. Så vi åt middag där och fikade litegrann.
Var hemma runt tre tiden och jag gick upp till lägenheten medans Mattias hämtade upp John och de for till systemet.

Nu är pojkarna + Linnea & Felicia iväg till Tingsryd, där de ska kolla på hästsaker, eftersom Linnea har köpt en häst. Själv orkade jag inte följa eftersom jag har sån magvärk. Så jag ska knapra panodil och kika på vänner.
Hoppas det är bättre tills imorgon då det är personalfest som står på schemat.

Har mycket att stå i imorgon, måste ner till stan, hitta en födelsedagspresent till Vilma, köpa strumpbyxor och en kofta av något slag. Hoppas de har den som jag hittade på hemsidan. Ska även hinna med att duscha, fixa iordning hemmet, äta något lätt. För klockan 18 ska vi befinna oss i Flerohopp.. och innan dess ska jag & Mia hem till Chatarina och ta oss en fördrink ;)

Lördag blir det jobb mellan 16-22, blir ett lagom pass.
Och på söndag blir det Kalas i Fröseke för min lillasyster Vilma som fyller 3 år!! (shit!).
Får se om jag åker själv, eller om Mattias följer med. Han ska ju ut på Lördag. 
Men som jag sa.. nu vet han ju att det är kalas där på söndag och det är ju inte allt för ofta man är där. 
Men jag lär nog bli besviken som vanligt.

Nåja, ska buffra upp med kuddar och täcket och lägga mig i soffan.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0