Jul & nyår!

Julen är helt över för denna gången!
Har varit en helmysig jul, trots att julkänslan inte riktigt har funnits där.
Men det gick ändå! Fick många fina julklappar, tack ännu en gång.

Tänkte inte berätta allt jag fick, men en av de bättre julklapparna var en vetekudde & ett par vetetofflor! =)
Av Mattias fick jag ett gosigt och varmt täcke & ett par öronhängen i samma kollektion som ringen jag fick förra året! Tack älskling! (bild kommer kanske om jag orkar).
Av mig fick Mattias grejer till hemmabiot så han kan hänga upp högtalarna på väggen och ett munspel :)

Juldagen åkte Mattias in på mellandagsrean och hem kom han med ett Xbox 360 kinect + 2 spel & en disneyfilm till mig! :) Så under juldagen så spelade vi och snacka om att jag har haft träningsvärk.
Man rör ju hela kroppen och det är riktigt roligt. Ska köpa ett träningsspel också!
Men det var iallafall himla roligt!
Det blev ingen utgång för min del, utan jag satt hemma med Jessica (grabbarna åkte till kalmar) och spelade och pratade en massa! :) Det var himla mysigt det!

Igår kunde jag knappt röra mig, hade sådan sjukträningsvärk att jag knappt visste vart jag skulle ta vägen.
Vi latade oss hela dagen igår, eftersom Mattias var lite bakfull & jag var väldigt trött!

Nu är det mindre än 1 vecka kvar på 2010, sjukt var tiden har gått fort!
Hur nyåret ska firas är inte riktigt klart ännu, men det blir nog lite middag och fest med bra vänner!

2010 har varit ett bra år, men jag hoppas på att 2011 blir ett ännu bättre år.
Har så mycket planer för 2011, som jag hoppas går i stöpet. (håll tummarna!)
Självklart har jag en massa nyårslöften även detta året! :)
Hoppas somsagt att 2011 blir vårat år! Men det är jag nästa helt säker på!

Tjaråå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0