Dag 20

Dag 20 – Den här månaden
Dag 21 – Det obehagligaste som hänt
Dag 22 – Det här upprör mig
Dag 23 – Det här får mig att må bättre
Dag 24 – Det här får mig att gråta
Dag 25 – En första
Dag 26 – Mina rädslor
Dag 27 – Min favoritplats
Dag 28 – Det här saknar jag
Dag 29 – Mina ambitioner
Dag 30 – Ett sista ögonblick


Den här månaden:
Denna månaden är som alla andra månader, förutom att det är julafton! =)
Det innebär alltså jobb jobb jobb. Och så förhoppningsvis en liten överraskning, om jag får som jag vill & hoppas!Men vad det är.. ja det får vi veta då isåfall! :)


Kommentarer
Postat av: Emma

Åh, överraskningar gillar vi :D

2010-12-06 @ 21:48:39
URL: http://emmapalandet.blogspot.com
Postat av: emelie

Åhhh neeej ska jag få igen nu, jag som är sååå nyfiken av mig :O Nåja jag kommer fortsätta läsa din blogg och hoppas på att du får en liten överraskning, vad det nu kan vara =))

2010-12-07 @ 10:14:19
URL: http://www.emelienordmark.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0