Dag 16

Dag 16 – Min första kyss
Dag 17 – Mitt favoritminne
Dag 18 – Min favoritfödelsedag
Dag 19 – Detta ångrar jag
Dag 20 – Den här månaden
Dag 21 – Det obehagligaste som hänt
Dag 22 – Det här upprör mig
Dag 23 – Det här får mig att må bättre
Dag 24 – Det här får mig att gråta
Dag 25 – En första
Dag 26 – Mina rädslor
Dag 27 – Min favoritplats
Dag 28 – Det här saknar jag
Dag 29 – Mina ambitioner
Dag 30 – Ett sista ögonblick



Min första kyss:
Ja, min första kyss kommer jag mycket väl ihåg.
Jag gick i fyran, var inte alls kär i killen, men var ändå tillsammans med honom.
Häfftigt att vara tillsammans med någon från en annan skola ju. =)
Vi träffades med våra vänner vid mejeriet, det var snö ute och innan jag skulle hem så kysstes vi.
Minns att jag inte gillade det.. antar att det var för att jag inte var kär i honom, haha!
Killen som gav mig min första kyss var Anes. ;)

Kommentarer
Postat av: emelie

anes????:) haha :P

2010-12-02 @ 19:57:44
URL: http://www.emelienordmark.blogspot.com
Postat av: Emma

tackar :D

Ja, det är 5 rum och kök!

Ni får komma ut och hälsa på när vi kommit iordning :)

Det kostar 3.500 kr och då ingår värme och vatten.

Kram

2010-12-02 @ 21:59:09
URL: http://emmapalandet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0