Dag 14 & 15.

Dag 14 – Min nuvarande kärlek
Dag 15 – Mina drömmar

Dag 16 – Min första kyss
Dag 17 – Mitt favoritminne
Dag 18 – Min favoritfödelsedag
Dag 19 – Detta ångrar jag
Dag 20 – Den här månaden
Dag 21 – Det obehagligaste som hänt
Dag 22 – Det här upprör mig
Dag 23 – Det här får mig att må bättre
Dag 24 – Det här får mig att gråta
Dag 25 – En första
Dag 26 – Mina rädslor
Dag 27 – Min favoritplats
Dag 28 – Det här saknar jag
Dag 29 – Mina ambitioner
Dag 30 – Ett sista ögonblick



Min nuvarande kärlek:

Första gången jag träffade Mattias var hemma hos Hannah & Timmy tror jag.
Tror timmy hade förfest inför chilli..
Där träffades vi.. och så plötsligt kom Mats in.. typiskt.
Och så berättade jag för Mattias att jag helst inte ville träffa Mats, så Mattias låtsades vara mitt ragg? huhu?
Kul kväll. :P

Men det var inte förens sommaren 2006 som det var fest och på något vänster så sov Mattias hos mig.
Fast jag pallade inte med honom, jag försökte vara vaken så länge som möjligt, diskade och grejade (bodde ju i egen lägenhet då). Men han var så på, ville att vi skulle gå och lägga oss. Jag sa att jag hade välidigt ont i ryggen så jag la mig framför tv:n på golvet och sov, allt för att slippa honom.. haha!
Dessutom visste jag att han på den tiden hade flickvän, så tyckte han var ett svin, haha. :)

Men det var efter detta som han började ragga, i slutet av sommaren när jag jobbade på Orrefors satt han opch Tobbe nästan alltid borta vid bussen. Jag gick alltid ut i sista stund för att slippa prata. Haha.
Sen vart det hasselbacken i Augusti. Vi chattade och sa att ja vi kanske ses osv. Sen ringde Annie och hade gett ut mitt nummer till honom.. och jag sa bara "meeen vafaaan så jobbigt, jag pallar inte att han ska skicka sms hela tiden".. :)

Sagt och gjort.. han skickade sms.. HELA tiden. Sen sågs vi på hasselbacken, men jag hade visst ögonen för någon annan.. huhu.

Sen började jag & Annie att festa mycket med Timmy & Mattias.. Sen blev det mer känslor inblandat. Och jag stod inför ett val, vilken väg jag skulle gå. Ta den säkra eller den osäkra. Jag tog den säkra och blev tillsammans med mattias. Den 4 oktober kom han hem till mig (efter ha spenderat en långhelg hos mig) och det var då vi blev ett par. 4 år sedan.. 4 hela år sedan! :) ♥



Mina drömmar:
Jag har många drömmar. Och allt skulle jag helst vilja ha nu.
Jag drömmar om ett helt vanligt svensson liv.
Hus, barn, bil, hund, resor.
Men snart så.. snart så.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0