I'm back

Har ni haft en trevlig helg?

Själv har jag varit ledig sen tisdag 14,00. Har varit riktigt skönt och välbehövligt!
Nu i veckan jobbar jag tis & ons, sen ledig fram till måndag. Vilket kommer vara helt UNDERBART! :)

Helgen har varit bra, i torsdags när Mattias kom hem åkte vi till skammelstorp över natten.
Eftersom vi kom dit rätt så sent så blev det mest att äta och spela lite spel innan vi intog en godnatts sömn.
Fredagen spenderade vi ett par timmar i Kalmar. Strosade mest runt inne på elgiganten och MediaMarkt.
När vi for hem svängde vi förbi Ståhls i Trekanten och beställde soffan! :)
De hade en på lager, men han visste inte om den var såld eller inte, så han ska ringa imorgon om leveransdatum. Så antingen får vi den nästa vecka eller v.37.. så sköönt!

På kvällen fick vi ett litet infall och drog till det nya utestället "Milles place" som ligger här i Nybro. Sean banan var där, men vem är det?! haha. Nä, men det var helt okej.
Igår sov vi lite extra länge, sedan gick vi hem till Jessica och Rasmus för att se på deras lägenhet (grymt snygg!).
Efter det åkte vi ut till Daniel & Josephine ute i Flerohopp och spenderade ett par timmar.

Idag skulle jag fått frukost på sängen, men jag hann gå upp innan Mattias var riktigt färdig.
Men var gör det? Jag fick den iallafall serverad vid bordet. Mys! :)
Efteråt blev det dusch och sedan for vi ner till flygsfors Marknad.
Var inte så mycket att ha, hittade två fina ljuslyktor (jag och mina ljus!). Vet dock inte vart vi ska ha de, men det löser sig! :)
Efter marknaden åkte vi till orrefors för att hämta våra glas och lite. Fikade lite och sedan åkte vi vidare mot Nybro.

Här hemma har vi nu handlat och städat. Ska snart ner i tvättstugan för att tvätta.
Sen blir det laga lite mat och kika på tv. :)

Imorgon är det Måndag igen! Mattias åker iväg och jag har en hel del att göra.
Ska först fara och träna, sen upp på stan för att hämta ut medicin och sen in en sväng till hälsokosten. 
Väl hemma sen ska jag ta mig ann köket. Har lite att greja med. Ska tvätta av skåpsluckorna, rensa ur alla skåp (man behöver faktiskt inte ha ett helt skåp med bara glas), rensa ur och tvätta kylskåpet & sist men inte minst, storhandla.

Nehe, nu ska jag kila ner till tvättstugan. Vi höres!


När vi var i Kalmar i Fredags köpte vi en sånhär (silver) dammsugare! Helt klart det bästa köpet på länge!

 Soffan vi beställt! :)


Kommentarer
Postat av: emelie

Ja vi få hoppas allt gå vägen snart...



Den soffan är riktigt snygg !

Vill också dona i hemmet, men finns inte så mycket att dona med här :(

2010-08-30 @ 09:03:49
URL: http://www.emelienordmark.blogspot.com
Postat av: Emma

En sån dammsugare har jag också varit sugen på att köpa :)

Fin soffa! Hur mkt kostar den? :)

Kram

2010-08-30 @ 10:39:32
URL: http://emsipemsi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0