30 Augusti!

Sitter här och kikar på Tre kronor ♥ - är på säsong 7.. Börjar se slutat, tror det är 12 säsonger sammanlagt.
Det börjar dock gå lite utför, balla ut lite, meen vad gör det? Det är nostalgi! ♥

Dagen började med ett träningspass, var riktigt skönt!
Efteråt sällskapade jag med Mia till stan, hade ett ärende in till apoteket.
Skulle hämta en salva till mina öron, dock hade receptet gått ut, så måste ringa till läkaren för att få ut salvan. Har såå ont i mitt öra, kliar och blöder. 
Efter apoteket så gick jag in till hälsokosten och köpte rosenrot, nu ska vi bli pigga och glada! :)

Utanför hälsokosten träffade jag Farmor & Farfar, så pratade en liten stund med de. Var väldigt länge sen jag träffade de (februari), så det var trevligt. Måste försöka åka och hälsa på lite oftare.

Väl hemma gjorde jag lite lunch och kikade på skönheten och odjuret - tror faktiskt att det är den bästa disneyfilmen som gjorts - trots att jag älskar Lilla sjöjungfrun, så är nog denna bättre - helt klart! :)

Efter så rensade jag ur kylen på alla gamla produkter (fresch) och rengjorde hela kylen, for sedan till kvantum och handlade. Vad vuxen man känner sig när man "stor"handlar själv. Men fy så tråkigt det är!

För ett tag sedan gjorde jag middag, blev Lax!

Nu blir det inte så mycket mer, blir slapp framför tv:n. Imorgon är jobb efter 1 veckas semester. Jobbar dock bara tis & ons sen ledig fyra dagar! Grymt skönt! :)


Kommentarer
Postat av: emelie

okej, vi bor i ett hus kan man säga med tre lägenheter i. så vi hyr en av dom lägenheterna, hyran är super billig, men sen är det inte mer än en lägenhet om man säger så. inte så stor tvåa precis, men det funkar för ett tag till. Jutarnas väg i madesjö.

2010-08-30 @ 21:18:08
URL: http://www.emelienordmark.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0