1 Augusti!

Söndagsförmiddag!

Idag kan man inte påstå att vi fick någon sovmorgon. Klockan tjugo över åtta väcker katterna oss. Suck! :)
Det var ingen idé att ens försöka somna om, vill de att man ska upp så håller de på tills man rest på sig!
Vaknade även runt sex tiden imorse av att Gunvald busade och satte klon i min näsa.. mindre skönt.
Det är ju nästan värre än att ha ungar, haha! :)

Hur som helst, har varit utte en stund, har precis duschat och ska strax klä på mig lite kläder.
Ska sedan grädda ett par pannkakor som jag kan ha med mig till jobbet. Därefter ska jag bara vänta in att klockan blir halv ett så jag kan börja jobba (och komma hem!). Har sedan imorgon en dödstur, 7-16.. okej många går 7-16 meen det är såå jobbigt när man jobbat hela helgen, DÅ vill man gå hem klockan 14.
Nåja, bara att jobba och vara glad! ;)

Förövrigt så är tapeterna beställda, de kommer på Tisdag. Hoppas att rummet är klart då, med slipning och spackling, så vi kan börja på tisdag eftermiddag eller Onsdag förmiddag! Hade varit så skönt om allt varit klart tills helgen! :)

Ska även in till kalmar nu i dagarna och förhoppningsvis beställa en soffa. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0