Valborg

Godkväll!

Jag är fortfarande inte helt kry, kroppen är helt slut, skulle nog kunna sova flera dagar ui sträck.
Dessutom har jag en eländig hosta och ont i halsen.
Jag har tvättat idag, blev ännu tröttare av att springa till tvättstugan hela tiden, plus att vi hade grymt mycket tvätt.

Var även och handlade lite, ska nog egentligen bara vara hemma, ligga på soffan och ta det lungt. Huvuder dunkar och kroppen är helt slutkörd.

Nåväl, nu är min mästerkock hemma, så ikväll blir det plankstek kvällen till ära. Han dricker öl och jag dricker cider, som förövrigt är alkoholfri, hade varit rätt så opassande att dricka alkohol.. :) :)
Ikväll ska vi bara mysa, ta det lungt och kika på film. Festandet lämnar vi över till alla amatörer istället, haha.

Nehe, nu ska jag greja med salladen.

Ha en trevlig valborg.

Kommentarer
Postat av: emelie

Varför skulle det varit opassande att dricka alkohol ? =))) Krya på dig !

2010-05-01 @ 08:37:45
URL: http://www.emelienordmark.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0