Sjuk

Sitter och pimplar te samtdigt som jag kikar på Halv åtta hos mig..
Har ont i halsen och jag hostar plus att jag har lite feber. Drygt
Får se hur jag mår imorgon, är det som nu så får jag nog stanna hemma. :(

Jag pratade med Mattias imorse och han mådde inte bra, hade spytt flera gånger. Stackarn! Inte så kul att vara magsjuk (om det nu är det) och inte ha någon toalett i stugan. Tycker så synd om honom, hoppas han mår bättre nu ikväll.

Jessica har varit här även idag, vi käkade lasagne och sedan har vi slappat och sovit typ. Det behövdes nog.
Nu har hon åkt iväg till Sibylla för att göra Stina sällskap, men hon kommer hit senare ikväll, då ska vi kolla på Andra Avenyn. :)

Nehe, nu ska jag dricka upp mitt te sen in i duschen. Uscha, jag vill inte vara sjuk!!

Kommentarer
Postat av: Emma

ja, nu vänder det fan :D vilken månad ska vi planera att bli gravida i? ;P thihih!

han har fått jobb på kährs i två månader men troligvis förlängning :)

Hur är det med sjuklingen då? :/

kram

2010-04-29 @ 20:22:57
URL: http://emsipemsi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0