Saknad

Just nu saknar jag min man! ♥
Men det går nog fort tills vi ses igen :) Och jag tror nog allt att han ringer om någon timme.
Han är så fin, min underbara prins! :)

Dagen, ja jag har bara chillat. Var iväg med Linnea och handlade lite inför veckan.
Har inte skrivit någon matlista denna vecka, men vet ungefär vad det blir för mat.
När vi hade handlat lagade jag mat, blev varmkorv och hemmagjort potatismos, mums!
Sedan blev det att ta tag lite i städningen. Har plockat iordning och dammsugit. ´

Så det har inte hänt så mycket denna dag, men eftersom jag inte varit 100% pigg idag, så har det varit härligt att bara ta det lungt. :)

Imorgon blir det jobb mellan 7-14 med Mia & Sollan, en härlig start på viket! :)
Efter jobbet blir det nog Kalmar tillsammans med Jessica och förhoppningsvis Marianne! :)
Ska shoppa lite nytt smink, behöver nytt bra bas-smink helt enkelt.

Nåja, nu ska jag göra mig två smörgåsar och en kopp te. Njuta av lugnet och vänta på att min kärlek ska ringa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0