Pinsam grej

Somnade om tillslut, men klockan var nog närmare halv åtta. Men sov iallafall ett par timmar till, men vaknade upp av illamående och huvudvärk. Men nu har det släppt litegranna.
Ska om en stund iväg och handla. Behöver ha hem lite saker och trots det fina vädret så pallar jag inte cykla, så ska åka med Linnea ner.

Resten av dagen går åt att ta det lungt och så ska jag försöka städa litegranna.
Men annars blir det en lugn dag för att ta igen mig. Imorgon börjar jag på mitt vik, då måste man ju vara utvilad och frisk!

Förresten, förut så kikade jag igenom min samtallista, det visar sig att bemanningscentralen ringt mig igår morse (06.50) och att jag dessutom har svarat? Jag minns inte detta, vilket gör det väldigt jobbigt. Haha.
Jag undrar var jag sa, för jag lär ju inte varit i mitt bästa skick, nyvaken och säkert fortfarande full.
Det är så j-vla läskigt att jag inte kommer ihåg detta, måste höra med Mattias sen om han minns det.
Hatar sånt, när man inte minns.. och jag undrar verkligen vad jag sa.. tänk om jag sa "visst jag kommer" hahaha.. Eller så sluddrade jag bara och de förstod att jag inte var helt nykter? uscha. Hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0