Kväller

Pratade med mitt hjärta förut. Det var skönt att höra hans röst. Guu så jag saknar honom!
Han hade det bra, var lite jobbigt, men annars var det bra.
Endel av mig vill verkligen att han ska få jobbet och så.. medans en annan del av mig inte vill det, för då  är han borta mån-tors varje vecka fram till Oktober... betyder det att jag bara är egoistisk?

Förövrigt har jag hittat två gamla klasskamrater från högstadiet, det visar sig att båda har barn (!), och så har två från min gymnasieklass (dock gick de inte alla 3 år) också har/ska ha barn. Det är många som skaffar barn nu. Är vi inne i en barnperiod eller? Ska man känna sig stressad?
Vi är bara 21 år, jag menar.. de flesta skaffar väl barn mellan 25-30? eller?
Nåja, den dagen kommer nog den med.. när tiden är rätt! :)

Nehe, nu ska jag fortsätta kolla på spårlöst. :)


Kommentarer
Postat av: Emma

Vilka är det från gymnasiet? :S

Jag håller med, ALLA skaffar verkligen barn nu! avundsjuk

kram

2010-04-13 @ 06:41:31
URL: http://emsipemsi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0