Godkväll

Hallå i stugorna.

Jessica har sovit här inatt, trevligt. Hon är så härlig och så himla lätt att ha att göra med. Sånna människor gillas stort! :)
Nu i eftermiddag var hon tvungen att fara och jobba, men hon återkommer till mig efter jobbet.
Så nu tar jag det lungt.. och så färgar jag håret.. man kan ju hoppas att det inte blir katastrof! Det pallar man ju inte riktigt.

På lördag blir det fest. Då slår vi klackarna i taket.. hoppas det blir roligt och att det blir fint väder!
Det blir iallafall fest här, det var länge sedan vi hade fest här hemma, så det ska faktiskt bli riktigt roligt!

Nehe, jag har verkligen inget vettigt att skriva. Så nu struntar jag i detta..

Kommentarer
Postat av: Emma

Okej :) Ja vi ska kolla på bilarna. Sen skulle vi väl åka runt lite i någon bil med var det väl talan om :P

Ja, hör lite med honom så får vi se när det blir:)

Ska bli skoj, var ju ett par år sedan du och jag festade ihop ;P

2010-04-21 @ 19:06:51
URL: http://emsipemsi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0