Fredag med räkor!

Idag vaknade jag rätt så sent, kom upp ur sängen strax efter 10.
Åt lite frukost och sedan begav vi oss till stan. Mattias skulle in på arbetsförmedlingen och lämna in lite papper, så om jag förstått det hala rätt nu så är han nu utskriven därifrån?! Fast jag vet inte. Hur som helst så har han ett jobb, provanställning fram till 12 juni, sen hoppas vi att blir förlängt! :)

Efter mötet där åkte vi och åt lunch och sedan for vi till systemet och handlade lite drickbart för morgondagen.
Sedan for vi förbi kvantum och handlade hem lite räkor som vi ska smaska på ikväll till Wallander! :)
Så ikväll blir det en myskväll, eftersom den inte blev av igår :)

Just nu ligger jag i sängen och har precis kollat på Bella & Tyras show.. ska alldels strax bege mig in i duschen.

Ha en trevlig fredagskväll.


Kommentarer
Postat av: Emma

Hej!

Har du pratat med Mattias om imorgon? :)

kram

2010-04-23 @ 17:52:52
URL: http://emsipemsi.blogspot.com
Postat av: Emma

Hej!

Du har fått en beutiful blogger awards hos mig :)

Kram

2010-04-23 @ 20:50:15
URL: http://emsipemsi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0