9 April 2010

Godmorgon!

Ska om en liten stund fara till jobbet för att avverka ett par timmar, kommer hem vid 14, för att sedan vid 16 fara tillbaka och jobba kvällen. Kommer nog vara rejält trött när jag kommer hem ikväll! Men det får gå, det är ju jag själv som valt att jobba så ;)

Har sovit uruselt inatt, drömt massa jobbiga drömmar. :(
Trodde jag skulle vara utsövd idag eftersom jag la nmig strax efter 22 och somnade nog strax efter 23. Meen icke!

Igår grillade vi och åt ute på våra nya utmöbler, härligt. Sedan cyklade vi iväg till minneslunden för att tända ett ljus för min moster (var 10 år sedan hon gick bort i onsdags), sedan for vi hem till putte för att kolla på hockey.

På Måndag åker Mattias som sagt till Lidköping på jobb, kommer hem på torsdag. Undrar vad jag ska göra? Och hur jag ska kunna sova.. men det går nog, jag måste nog vänja mig bara. Tänk om han trivs och allt blir bra, då kommer han ju vara borta mån-tors varje vecka, så det måste jag ju bara vänja mig med.. men blir nog lite jobbigt i början, eftersom man är van att alltid somna brevid honom..

Nehe, nu kallar nog jobbet. Ska packa ner min mat och sedan bege mig!

Kommentarer
Postat av: Becca

Du får komma hem till mig och sova och så får jag komma hem och sova hos dig :) <3

2010-04-09 @ 15:12:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0