26 April 2010

Godmorgon.

Mattias åkte för 1 timme sen och jag kunde inte somna om. Mår inte speciellt bra, har huvudvärk som heter duga, jag är illamående och har varit uppe 1 gång och nästan kräkts, liksom bara hulkat, det har inte kommit något (för er som vill veta!).

Ja som sagt så for Mattias iväg förrut, det känns lite lättare för varje gång. Vi är nu inne på 3:dje veckan.
Och jag börjar ju jobba imorgon, så det kommer nog gå rätt så fort, sen är han hemma igen. Det löser sig.
Denna vecka ska jag försöka hinna med att ta en tripp till Kalmar, vill ha lite nytt smink.
Men vi får se vad som sker.. :)

Förresten, Crusingen.. den var skoj. :) Började med att vi satt här hemma ett gäng och drog i oss ett par alkoholhaltiga drycker. Sedan gick vi ner till stan och kikade på bilarna och raggade toaletter! :-)
Helt ärligt så kollade jag inte så mycket på bilarna, men det känns som om det inte alls var lika mycket som förra året?
Hur som helst, efter någon/några (ingen tidsuppfattning alls), så begav vi oss tillbaka hit igen. Nu med ett gäng som var mindre, de andra skulle komma senare (vilket inte skedde).
Eftersom vi redan innan druckit rätt mycket så fanns det inte såå mycket dricka kvar, vilket resulterade i att jag och John tar oss en jävel.. och med "en jävel" menar jag.. Absint. Yes, vi shottade absint. Var inte SÅ farligt som jag trodde.

Mia kom sedan förbi och då var drickan nästintill helt slut, så vi började shotta absint vi med. Men denna gång var det inte alls gott och starkt som faen! Men det var bara att svälja och dansa vidare liksom. Vi snackade en massa, sjöng singstar (stackars mina grannar, när vi satte igång singstaret var nog klockan halv tre-tre säkert), vilket förmodligen inte lät sådär himla vackert. :)
Om jag inte minns helt fel så gick Mats & Mia hem vid halv fyra - fyra tiden?

Sov som en stock igår, vi gick inte upp ur sängen förens halv tre - tre!! Mådde inte helt bra får jag väll lova att erkänna, men jag skyller på Absinten, hade inte den funnits i hemmet så hade jag mått betydligt bättre igår.
Man kan ju säga att de där små shottarna (ett halvt shotglas med absint utspätt med vatten) gjorde sin verkan och fulla(re) blev vi. Varför tänker man inte längre än vad nästan räcker när man festar? Det är väll klart som fan att man blir dålig dagen efter när man shottat 70% sprit.. ?!

Nehe, nu är klockan tjugo i sex, imorgon så har jag tjugo minuter kvar att sova vid denna tiden, bara så ni vet. Därför tänker jag nu ta tillfället i akt och sova ett par timmar, i hopp om att må bättre än vad jag gör nu. Jag hoppas att huvudvärken skingras och att illamåendet går över.
Nu har kissen lagt sig här brevid, så lika bra att sova när man har lite sällskap! :)

Godnatt.. eller godmorgon!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0