12 April

Är det så att man saknar någon extra mycket när man vet att man inte kommer att ses på ett par dagar?
Jag menar - jag har varit i från mattias förut, men det har oftast inte varit längre än 1-2 dagar.. och visst har jag saknat honom - men fan inget slår detta.
Det har gått drygt 7 timmar sen jag träffade honom och jag saknar honom redan!
Det gör jag ju inte direkt när jag är iväg och jobbar i 9 timmar, då saknar jag honom inte så mö, men kan det ha att göra med att jag nu vet att han inte kommer vara hemma förens om 4 dagar?

Just nu känns det som om jag kommer ha 4 deppiga dagar, kommer inte hända någonting. Kommer gå här i dvala i den alldels för ¨tysta lägenheten. Något positivt är att jag iallafall ska gymma med caroline på onsdag, så kanske jag kommer igång med det igen.. Och på torsdag ska jag jobba mellan 9-13 (de ringde idag).
Men denna dagen och morgondagen kommer vara sjukt dryga. What to do?

Nej, nu ska jag nog sluta att klaga och ta tag i att istället. En promenad blir det nog iallafall.. jag ska bara.....

Kommentarer
Postat av: Emma

Okej :) Det låter kanon! Bara hör av dig när du vet mer :) Kram kram

2010-04-12 @ 15:05:18
URL: http://emsipemsi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0