Förkylning på G?

Jag tror bestämt att jag börjar åka på en förkylning (vafan jag var ju nyss sjuk?!). Jag är täppt i näsan och har huvudvärk och känner mig allmänt slö. Men vi får se imorgon. Har en aning om att detta kan bero på monsterpasset jag hade idag 8-17,30.. och mellan 13-17,30 var det väll nästintill kaos kändes det som. Men det gick iallafall och jag är helt slut, så det kan ju vara det!

Jag ska alldels strax gå och lägga mig. Ska bara kika in på lite bloggar.
Fick ett sms av Caroline förut idag att Stinalee fått sin lilla flicka. Hon är fan bland de bästa bloggarna helt klart. Så när jag läste hennes inlägg så sprutade tårarna, haha! Och jag känner inte ens henne? hur sjukt är inte det? nåja Grattis iallafall! :)

Mattias ska iväg till Ätran imorgon, hoppas det blir mer lyckat än förra året dår Patrik köpte ett biljardbord och bilen gick sönder. Inte helt lyckat. Kanske åker de förbi ullared. Så vi får se om Mattias kommer hem med någonting imorgon. Så han har iallafall redan gått och lagt sig eftersom det åker rätt tidigt.

Tänka sig om 10 dagar har jag och Mattias 3-årsdag. Tiden går fort (: Undra vad vi ska hitta på för något. Det återstår att se.

Nehe läsa igenom bloggar sen göra Mattias sällskap i sängen. Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0