Torsdag

Sådär, lite förnyelse blev det allt. Orkar inte göra så mycket mer.
Men blev som jag ville, enkel! Men är lite småplock kvar. Men det får jag ordna en annan gång när jag är sugen.

Jag ska ställa mig och laga lite mat nu tänkte jag. Tråkigt! Mattias är iväg på möte så han kommer väl inte hem förens ikväll kan jag tänka mig. Så jag får underhålla mig själv. Nåja det går nog. Ska kika på någon film tänkte jag och lite så.

Förövrigt vill jag kanske in till kalmar en sväng imorgon och se om jag hittar något att ha på mig på lördag. Eller jag vet nog vad jag ska ha, så det är  en specifik sak jag letar efter. Nåja, vi får se om Mattias vill annars struntar vi i att. Imorgon ska iallafall fina fisken färga mitt hår, sjukt bra! =D

Nehe, ska ta och sätta igång med maten så jag får något att äta. Tjoflöjt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0