Thailand!

Sitter här och fryser och kollar på utlandsresor. Det är helt galet vad jag vill utomlands, till ett varmt land. Jag är inne på Thailand nu. Fy vad jag vill dit! Får Mattias jobbet (håll tummarna!!) så ska här sparas, varje liten slant som går. För att kunna åka iväg på en 2 veckor lång semester i härliga thailand. Jag vill verkligen det!
Men ska försöka övertala Mattias också, men jag har mina knep! ;)
Tänk så härligt och tänkt så härligt att ha något att se framemot och då är det nog lättare att spara. Man vet att dessa pengar kommer gå till något underbart och härligt. Fy vad jag vill! Åh!

Thailand är mitt drömmål. Så i julklapp vill jag ha en resa dit, hihi! Eller åtminstone lite pengar så man kan lägga undan till resan. För nu har jag bestämt det. Att vi ska till Thailand inom 2 år. :) Sådetså.

 

p.s om inte Mattias vill följa med, någon frivillig? :D d.s

Kommentarer
Postat av: Bästis

JAG VILL!!!!!!!!! You and me baby ;)

2009-10-09 @ 12:09:53
Postat av: Lina

Älskar du också gratisprylar så som trisslotter, biobiljetter och presentkort i alla möjliga klädaffärer som h&m och Nelly.com?



Gå med här: http://www.gratismode.se/?c=57742

2009-10-09 @ 14:25:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0