Oktober 2009

Och så var vi inne i Oktober månad och hösten börjar verkligen bli påtaglig. Idag har det inte varit över 6 grader ute. Kallt! Och så har det regnat mestadels hela dagen, tråkigt. Men man börjar väll bli van nu, efter 20 år så borde man veta att efter sommar kommer höst och det blir mörkare.. men sommaren kommer alltid tillbaka. (:

Idag har vi inte gjort så värst mycket. Det har blivit tvättning och så mat. Men vem vill göra massa saker när det är så tråkigt väder ute? Inte jag inte!
Men nu när kvällen närmare sig så ska jag hoppa upp på steppern och träna litegrann tänkte jag. Ska bli rätt skönt!

Som sagt, oktober månad hoppar vi in i nu. Vilket betyder att min & mattias årsdag närmar sig. Närmare bestämt på söndag (4 oktober) ♥. Tänk att vi varit tillsammans i 3 hela år och vi har varit med varandra nästintill 24/7 och fortfarande älskar varann ;) Det är wonderfull. Hihi. Och förut när vi satt och åt tänkte jag "tänk för tre år sedan" då var han hos mig, då var vi lediga tors-sön och han var hos mig hela helgen. Det var då som jag bestämde mig för att jag skulle satsa på honom och glömma den andra. Och jag ska säga er att jag trodde nog inte innerst inne att jag 3 år senare skulle sitta i vår gemensamma lägenhet och äta och fundera på detta. Tänka sig så bra allt kan bli? :) ♥. Och vi är dessutom lyckliga, helt fantastiskt bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0