Massor

Kom hem från Danmark igår. Wonderfull! Alltså inte att komma hem, utan att vara iväg.
Slappa det är både för och efternamnet på dessa 5 dagar. Har dock dragit på mig någon slags benhinneinflamation, men det går över. Solat har jag gjort som fasen. Så jag känner mig faktiskt lite brun. Ska försöka fortsätta med detta och gå ner i källaren, eftersom vi faktiskt har ett solarium som vi får använda.. Kostar 10 kr, så det borde jag kunna skrapa ihop och sola sisådär varannan dag?! ;)

Idag ringde klockan vid 05,40 och jag var supertrött! Var inte alls sugen på att jobba, utan ville ligga kvar och sova ut i min egna säng. Men nehe, det var bara att kasta av sig täcket och gå upp i kylan!
Men väl på jobbet gick det bra och härliga nyheter fick jag med. Chefen ringde och ville att jag skulle komma in till henne. Väldärinne så frågade hon om jag ville jobba året ut. Känns skitbra! Visst att det inte är så länge kanske, men det är iallafall något så länge. Och ju mer jobb, ju mer LASdagar.. så det blir superbra!
Så jag har gått runt i ett litet lyckorus idag ;)

Det första jag kollade när jag fick schemat var JULAFTON! Men nepp, jag är ledig! Jobbar tis&ons och är ledig tors(julafton)-sön. Gött! Men jag ska säga att jag kan jobba iallafall jul&annandan ifall det krisar. Men julafton vill jag vara ledig ;)

Nåja. Kom hem från Kalmar för en liten stund sen. Varit inne på Mode och kikat och sen handlade vi. Fy vad folk! Och massa julsaker, julpapper, julmust, julstakar, pepparkakor/deg och ja jag vet inte allt. Det är inte undra på att man tröttnar på julen där i slutet.. om de börjar greja med allt innan det ens blivit november?!

Imorgon ska jag iväg till Alstermo och träffa min fina Rebecca, vet inte riktigt vad vi ska göra.. antingen fest eller kolla film och mysa. Vi får se. Jag ser framemot när hon får sin lägenhet, då ska jag hänga där hela tiden.. Synd bara att det är i alstermo..tycker gott hon kunde flyttat till Nybro :) Hehe.

Nehe, nu har det blivit ett långt jädra inlägg. Så nu ska jag göra iordning lite mat och så blir det freeedagsmyyyys. :)

Kommentarer
Postat av: Marianne

GRATTIS! till jobbet vad härligt för dig, förstår att du går i ett lyckorus. Och julafton är räddad också det är till att ha flyt. Kram Marianne!

Ha så kul hos Rebecca.

2009-10-31 @ 08:38:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0