En liten släng av frustation

Helt sanslöst - jag vet inte ens vart jag ska börja.
Men vissa människor borde fan.. skjutas? Alltså seriöst, såhär gör man inte. Och inte efter så kort tid.
Jag blir så j-vla frustrerad.. hur i fan i helvete tänker människor? vafan är det här?
Och jag känner inte ens personerna, men blir fan så jävla lack ändå. Gaah, alltså MAN gör inte så.. det spelar ingen roll - man gör fan inte det. Det finns en oskriven regel..

Jag tänker fan mycket på denna jävla händelse och jag blir så jävla frustrerad och arg! Spelar ingen roll att man bara hör en sida, man blir bara så jävla förbannad, för hur man än vänder och vrider på det så är det FEL, helt jävla fucking FEL och dumt och idiotiskt och fan och hans moster. Hör ni att jag är frustrerad? Kan ni förstå det?

Alltså åh! My god!

Nu är ni nyfikna va? Det är nog bara de inblandade som förstår vad detta handlar om och ingen av de läser min blogg (eh vad jag vet) - men jag hade inte brytt mig, för fan alltså seriöst.. DET GÅR INTE! MAN GÖR INTE SÅ! DET ÄR HELT JÄVLA SANSLÖST. JÄVLA IDIOTER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0