Alltså nej! (hatar rubriker)

Mattias är iväg i skogen och jag sitter här hemma och glor. Drygare än såhär kan det inte bli.
Måste ta tag lite i lägenheten och städa, men fy vad tråkigt och drygt.
Om det finns någon annan som har något bättre förslag så välkommen!

Men innan jag gör detta, ska jag käka frukost, ja lite sent, men jag har inte orkat ta tag i att bara.
Alltså vad är det med mig? jag orkar ingenting. Jäkla höst (ja någonting måste man ju skylla på).
Och trött är jag hela tiden, men kan inte sova. Och illa mår jag också. Det är typiskt. Suck.

Känner att detta inlägg blir ett himlans trevligt och positivt inlägg, känner ni inte det?
Fy vad tråkigt. Och detta är tråkigt? att bara klaga, men vad ska man göra om allt är tråkigt? mah?

Igår förresten var vi i kalmar och kikade. Vi åt kinabuffé, underbart gott, fy fasen! Det är ju inte så ofta man äter det, så när man väl gör det så är det så sjukt gott. Mys på det.

Nåja, ska göra mig en smörgås nu och ta mig ett glas av den alldels underbart goda jucien.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0