Städning står på schemat.........

Borde sätta igång och städa. Så man slipper göra det i helgen. Bara man sätter igång så går det ju rätt fort.
Jag som tänkte göra massa saker nu under min "fyradagars-ledighet" men nehe, det har inte hänt något av det jag skulle gjort. Har förvisso två dagar kvar. Meen imorgon ska vi på middag och på söndag är man inte sugen på att.

Vad jag hade tänkt göra var att:
-STORSTÄDA hela lägenheten
- Rensa förrådet (IGEN!)
- Bära upp saker till vinden
- Få ut tvättmaskinen
- Frosta av frysen
- Letat upp julkartongerna
- Rensa kylen & skafferiet
- Rensa ut ur alla skåp
- Rensa bland alla papper och sätta in i pärmarna.

Trist trist trist! Men jag vet att jag måste göra det. Så jag får göra lite utav detta på söndag och så nästa vecka.
Det är bara att bita i det sura äpplet. Tänk om jag hade gjort det igår, då har jag sluppit det idag eller nästa vecka. Surt!

Nåja, nu ska jag sätta på musik och dansa samtidigt som jag städar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske något som just du skull vinna eller något att ge bort till någon utav dina nära & kära.

Passar ju perfekt nu när det är snart jul också och det är dags att inhandla julklappar.



Du kan bl.a vinna en MOBIL,PRESENTKORT,JULSAKER,FÄRGADE LINSER,SMYCKEN,SMINK,SPIKMATTA,SPEL,LÖSHÅR och mycket mer



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du ej intresserad ber jag om ursäkt och då är det bara ta bort den hära kommentaren :)



Ha det bra//M

2009-11-14 @ 02:30:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0