Söndag 8 November

När klockan slog halv fem för 1 timme sen blev jag chockad. Jag trodde nämligen att klockan var betydligt mer - typ 8. Insåg att det faktiskt blivit Höst/vinter, klockan var halv fem och kolsvart ute. Men det är bara att vänja sig. Om ett par månder blir det ljusare igen (:

Om en stund ska jag & Mattias åka iväg och handla, vi ska äta något gott lite senare ikväll och så ska vi ha filmkväll, mysigt! Är rätt så sliten idag, så det ska bli skönt att landa i soffan och kolla på lite bra filmer. :)

Jag är sliten eftersom vi var på Jessicas 18-årsfest igår och kom inte hem förens tre snåret och somnade nog inte förens fyra tiden. Så min sömn har blivit lite lidande idag. Fast när jag vaknade var jag pigg och hade sån energi att jag faktiskt städade, det var ju inte dåligt gjort utav mig, eller hur?

Nåja, ska försöka dra mattias från hockeyn nu.. Finland leder ju redan med 7-0, så varför fortsätta kolla?


Slänger in en "skitsnygg" bild på mig & Jessica 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0