Julkänsla

Freedag

Så har helgen sprakat igång. Jag har fortsatt med min städning idag.
Putsat alla fönster (fy vad smutsiga det var), blev superfint och sen satt upp adventsstjärnor & adventsljusstakar.
Åkte en sväng till ÖB för att se om de hade en sak till min julstjärna som var borta, men fanns inte, så köpte en ny stjärna och en ny ljustake som nu pryder mitt vardagsrum & kök.
Har kvar dammsugningen, men den tar jag imorgon förmiddag. Är helt slut nu.

Ikväll blir det mys och idol, ska kanske dricka årets första glögg, får se.
Är trött idag, så blir nog soft och lugnt här hemma i soffan med min favorit ♥.

Nehe, nu ska jag kika i frysen efter något smaskigt att äta till middag.


       

Kommentarer
Postat av: Caroline

mysigt! :D

2009-11-28 @ 15:26:01
URL: http://casj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0