Jahaja

Hej i stugorna!

Visst är det lite halvmysigt nu när det är mörkt tidigt och man kan tända upp lägenheten/huset med massa ljus.
Jag älskar det! Jag gillar verkligen att tända upp massa ljus och bara mysa och njuta! Är så avkopplande!

Jag är trött, som vanligt. Är fan trött jämt, spelar ingen roll hur mycket jag sover, trött, trött, trött!
Idag gick jag upp vid strax innan åtta, så jag fick ju lite sovmorgon idag. Men jag är trött iallafall!
Men har ju hållt igång hela dagen, så det är väll inte så konstigt. Ska bli så skönt att krypa ner i soffan om en stund och bara sitta där hela kvällen!

Har som sagt jobbet idag, två pass. Första mellan 9-12,15 och andra 16-18. Eftersom jag bara jobbar ungefär 75% så hoppar jag in när det behövs på mina lediga dagar, så det blir lite mer pengar.
Mer pengar = spara mer = resa! :)

För er som ska ge oss något i julklapp så står ett litet bidrag till vår resa :)


Fick precis reda på att min gammelfarmor (Lasses mormor) Greta har gått bort :( Hon begravdes tydligen idag.
Tråkigt att jag inte fått reda på det förens nu. Men så är det. Jag kan ju ändå inte påstå att jag kände henne. Träffade henne när jag var liten och har lite småminnen från henne. Och har ett jätte fint kort på henne och mig. Men visst, det känns jätte tråkigt ändå. RIP. Vi ses i en annan värld!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0