Hemma

Någon fortsatt städning blev det inte idag..
För Rebecca undrade om jag skulle följa med till Kalmar. Vilket jag givetvis gjorde, roligare att gå runt i affärer än att städa, eller hur?
Dock har jag kvar allt tills imorgon, men nåja.

Och jag kom nyss hem, har varit iväg i flera timmar. Med mig hem från Ikea fick ett badrumsskåp/hylla följa med. Ett hörnskåp som jag ska ha där tvättmaskinen stod. Kommer bli superbra, nu är det bara en annan duschdrapperistång som fattas, så att det blir som en L (förstår ni formen då?, haha).

Nu blir det tv och te, är helt slut i huvudet och trött. Imorgon blir det jobb mellan 8-14, så det går nog rätt så fort. Sen är jag ledig ett par dagar och på Fredag ska jag förmodligen till Rebecca och hjälpa henne i sin nya lägenhet

Ne, nu ska jag pussa lite på min man ♥

 
Detta köpte jag idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0