Helgen

Slutet av helgen.

Söndag och helgen börjar rundas av. Imorgon går vi in i en ny vecka.
Helgen har varit lugn med kalmarbesök, Johnbesök och mys. En helt okej helg.

Idag vaknade jag strax innan nio, gick upp och satte mig vid datorn, för att hålla koll på traderabudet.
Vilket slutade i att vi vann de vi ville ha, superbra!
Bakade även scones och så åt vi en god frukost tillsammans.
Gick ner en sväng för att kolla in den årliga julskyltningen, men som vanligt, inget att ha. Det var bättre förr, då det var massor av stånd och mysigt att gå omkring, men ne, inge vidare idag.

Gick sedan till "biblotekshuset" och gick på lägenhetsvisning. Sjukt högt upp och när jag väl kom upp fick jag svindel och var tvungen att hålla mig i väggen en stund, kändes som om hela huset lutade, haha.
Men lägenheterna var superfina och hade jag varit riiiik så hade jag gääärna bott där, längst upp, vilken utsikt.
Men nu ligger ju hyran mellan 4-10 tusen, beroende på vilken lägenhet och tvåan som vi var inne i.. 32 kvadrat. Haha. Men den stora lägenheten med två plan, den hade varit något, men jag pungar inte ut med 10 000 i hyra, haha. :)

Om en stund ska vi fara till orrefors och vara i sporthallen, jag ska nog spela lite badminton med Marianne.
Blir nog roligt, var läääänge sen jag var där nu, så det kommer nog bli trevligt och roligt.

Imorgon jobbar jag igen, 7-14 och efter det blir det mat och på kvällen blir det förmodligen träning!
Yes imorgon (hoppas jag) ska jag till gymmet och svettas, jag har ju tagit tag i mig själv och skaffat ett gymkort, pluspöäng till mig. :) Så jag hoppas Linnea kan imorgon, då ska vi ner och hon ska visa mig alla maskiner sen kommer hon bli lite av min personliga tränare, hahaha :)

Nåja, nu ska jag sätta på mig gympadojjerna och bege mig. Tjooflöjt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0