En fredag....

Jag är trött.. T.R.Ö.T.T, förstår ni? TRÖTT!!!
Har inte sovit många timmar inatt, känns som jag inte sovit allt, vaknat och kollat klockan var 10:onde minut.
Så nu är jag skit trött och om 30 minuter ska jag befinna mig på jobbet, verkligen inte alls roligt. Fy fan!
Tur att jag jobbar med Sollan nu och sen ikväll Helené, så det blir luuuuugnt. :P

Gårkvällen var bra och trevlig. Började som sagt med bio, New moon! Den var bra, fast slutet var ju dumt, man blir ju sugen på att se nästa också. Men den var helt över mina förväntingar, men jag tror faktiskt jag tycker Jacob är snyggare än Edward (sorry Beccet;).. haha. Efter bion tog vi taxi hem till Filippa och satt där och förkrökade lite (1½ glas vin). Gick sedan vidare till sports, påvägen tappar filippa sin mobil och displayen spricker och går sönder och stackarn som inte haft mobilen mer än 3 dagar.

Väl in på sports satt vi och tog en cider, två cider och så. Trevligt. Men jag var trött och inte så sugen egentligen, men det gick, men bra sällskap går allt. Framåt småtimmarna gick vi vidare mot oxgrillen, åt lite och sen vidare hem till filippa.
Upp vid nio (inte många timmar sömn som sagt, trött!!) och filippas citat är så jävla skön: Men vafan, är det typ otta eller? hahahaha, sötfian ♥.

jag & rebecca traskade ner till tåg/buss och så begav vi oss åt två olika håll. Men vi ses snart igen, jag och mitt hjärtegull ♥. :)

Nehe, ska borsta tänderna, packa ner en apelsin & en klementin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0