Nu ska det gå. Hejja

Jag måste helt enkelt, jag måste försöka. Det är jobbigt till en början, men till slut blir man nöjd.
Tankar som springer omkring i huvudet, tankar om dåliga saker. Jag måste helt enkelt någon gång ta itu med det.
Jag ska, jag ska, jag ska, det är alltid samma sak, men det händer ingenting.

Nu har jag bestämt mig, det måste gå. Puscha puscha, jag klarar det.. visst? Det går bara man vill. Jag vill nu.. det måste gå. Jag ska klara det, så enkelt är det.
Må hända att jag många gånger ger upp, men jag ska aldrig ge upp helt, utan dagen efter komma tillbaka.. denna gången ska jag inte ge upp helt, så enkelt är det.

Nu ska jag sova och skriva upp mina tankar i ett stort svart block.. så är det. Ut med tankar som jag inte vill skriva här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0