Godnatt

Det har varit lugnt ikväll, det har varit jätte lungt och skönt hela kvällen.
Så det känns bra, fick även sluta 40 min tidigare, tack anna! :)
Vi kom även fram till att det är storhelg denna helgen, då känns det genast roligare att jobba - ännu mer pengar! Och imorgon jobbar jag 10 timmar... wiiie.

Jag är trött, så jag ska kika igenom tv:n en sväng innan jag hoppar in i duschen sedan förbereder jag mig för sängen. Mattias är inte hemma, han är hos Putte och dricker öl... för det förtjänar han eftersom han jobbar sååå mycket (hans egna ord - fniss). Men han skulle komma hem tidigt (klockan 00.00 sa han, höhö), vi får väl se.

Imorgon jobbar jag som sagt en delad tur.. morgonen med Mia och kvällen med Chatarina. Men man jobbar bara de timmarna som det går snabbast på.. morgontimmarna rusar iväg och kvällstimmarna med.. det är just där mellan 21,00-22,00 sóm det är segt, men då kan man sitta i massagestolen och ha det skööööönt! :)

Nehe, nu ska jag göra allt det där jag sa.. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0