TRÖTT!

Jag är helt slut. Känner mig överkörd av en buss. Kroppen är verkligen helt slut. Tur att jag började sent idag (fast hade jag jobbat dag hade jag ju slutat om tjugo minuter!!). Det blir även jobb imorgon. Anette ringde idag och frågade om jag kunde ta en B-tur(7-14) imorgon också. Så kommer bara vara ledig på torsdag, men det ger gutt med pengar.

Idag har jag fan inte åstakommit ett skit. Vaknade 08,40, steg upp, kikade på vakna med the vocie. Bakade scones, åt frukost, diskade, läste, somnade, vaknade, sitter nu här. Givande dag. Och jag är trött, som en jävla mört. Och så har jag huvudvärk, mindre roligt. Inte för att det är så roligt att vara trött, men ni fattar.

Mattias ska börja med maten nu, fläskfile med rotfrukter, gott. Annars inget nytt eller vettigt att säga. Ska kika in på ellos hemsida nu, vill beställa hem lite saker. Vågar jag? :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0