Tråkig.

Gissa när jag vaknade idag? Jepp 09,54 slog jag upp ögonen.... fast jag skulle visst ligga kvar en stund till och så somnade jag om och vaknade vid typ kvart i elva. Super bra..

Mattias håller på att göra mat därute och min mage kurrar, så det ska bli gott. Blir typ currygryta tror jag han sa. Gottis.
Idag är en riktigt slappdag, vi har båda grymt tråkigt och vet inte vad vi ska hitta på. Så blir slappardag och gå varandra på nerverna typ, haha! (:

Hittade en kryssning förut som vi blev sugna på. Dock såg vi sedan att åldersgränsen var 21, pfft. fast mellan sön-ons fick man åka om man var mellan 18-20. Det var en billig tallinkryssning, typ 185 kr.. och 96 kr till riga. Det hade varit mys.

Nje, nu ska jag underhålla mig med något annat. Tjo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0