TILL CAROLINE, FISKEN, CÄRLIN!

Caroline, jag dör.. av skratt!
Är inne på min gamla lunarstorm och läser gamla blogginlägg (det är så kul och verkligen givande).
Vet du Caroline vad jag hittar?

"Jag och cärling har en väldigt trevlig natt.
turbokuken i kalsongen. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
okej, jag dör snart, vi dör snart.
hej vi är jätte töntiga!
eller nej det är inte vi som är töntiga.
utan kalsongen & turbon..
ni får ursäkta men vi är lite trötta & när man skriver sånt offentligt får man skylla sig själv när jenny & cärling är i farten liksom.
moha, turbo turbo. Buuuuusigt... *FNIzzZ*"

Hahahahahahahahahahahahahahahahahahaha, jag kan inte sluta skratta. Jag får kramp, fan vad kul. Detta skrev jag 4 November 2006. Det ni.

Erkänn att du skrattar firris? :)


Kommentarer
Postat av: caroline

Hahahaha så kul Jenny :D fan att jag tagit bort lunarstorm, hade ju kunnat se mina inlägg också annars :P

2009-03-01 @ 18:39:37
URL: http://carrisparris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0