Så blev det med det.

Hej på er.
Mår ni bra idag?

Först och främst ska tala om att vi precis kom hem från en promenad ner till Kvantum och det typ snö/regnar ute. Inte helt mysigt.. och varför tog vi inte bilen? jo för man ska inte köra dagen efter och speciellt inte när vi både var lite halv"dåliga" igår. Visst är vi bra? (: Vi köpte iallafall en smörgåstårta och en loka och en jucie, haha. Köpte även lotter till min farfar som fyller 65 imorgon.

Det var en lyckad kväll igår, Johne var på att och jag med. Det var kul. Först var vi hemma hos john & Fhilippa och förfestade, sedan gick vi vidare mot Putte där festen drog igång efter ett tag. Bugg och dans och rakning med rakapparat (minns du det jessica? haha). Sedan drog vi hem till John & Fhilippa igen och där avrundade vi kvällen. Var hemma vid strax innan halv tre.

Och så hur blir det nu med resan vi hittade? Jag är ledsen, så ni kan nog förstå resultatet.
Jag var inne på sidan och kikade på hotellet och läste och liksom kände att "wow, hit vill jag" Gick in på priser och såg att resan var borta nu. Nu kostade det istället 10 000. Så det sket sig. Jag blev sur som fan. Och stackars Mattias fick stå till svars för att vi inte bokat den igår. Aja, vi hittar väl nya resor.. kanske inte till samma pris och samma hotellklass, men så kan det gå iallafall. Nästa gång ska vi boka med en gång vi hittar en sån bra resa. Det har Mattias faktiskt lovat. (:

Ikväll blir det lungt, ska till Danne & Jossan och kolla på melodifestivalen och samtidigt gratta Danne som fyller år idag. Så det blir väldigt lungt, känner inte direkt för att göra något speciellt heller.

Brr nu ska jag krypa ner under en filt, för jag fryser.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0