Rubriker

Godmiddag.

Guud vad tiden går fort på morgonen, man hinner ju knappt börja förens klockan är elva. Så skönt att allt går smidigt och lätt. Idag var jag ute (trots att det var -10) och det känns som om det går så mycket fortare när man tar uterundan.
Pratade med chefen också, förmodligen ska jag gå på Ingelas rad hela sommaren (86% tror jag det var), beror på hur Linda skulle göra. Annars går jag ju som de andra på två olika varje period. Men det blir nog bra hur det än blir.

Jag är trött, men vi ska snart börja med maten. Mattias kommer väl hem om en stund, då blir det biffar och potatis, gott.
Senare ikväll blir det kanske våfflor, det är ju våffeldagen idag, så får väl trycka i sig en våffla eller två. Men det blir till kvällsmat isåfall. Vi får se.

Imorgon är jag ledig, sköönt. Dock är det tvättning på schemat och jag spyr på det. Men det får går det med. Är man bara igång så går det rätt fort. Sedan jobbar jag fredag, lördag, söndag & måndag. Puh. Men det ger fin fina pengar till resan sen, man får tänka på det.
Såg min lön idag, är väldigt nöjd :) Det är alltid roligt när man får mer än vad man räknar med. Guttigt. Nästan 2000 mer, haha, det är rätt mycket. Nåja, allt slit lönar sig ju! :) Man får se det så. Och pengarna passar bra nu med, för igår beställde jag hem lite kläder. Det är farligt, man behöver bara klicka på knappen så är det klart. Men jag behärskade mig, så det kommer bara hem 2 klänningar och 1 bh. Känner att man behöver ha något tills resan (okej över 1 månad kvar, men ändå! ;)

Nehe, nu ska jag skala potäter. Adjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0