Och så är de tedags.

Om drygt 15 minuter börjar desperate, loveley. Har bunkrat upp med tända ljus och ska strax göra mig en kopp te. Nuförtiden dricker jag inte alls lika mycket te som jag gjorde förr, vad kan det bero på? Aja jag är iallafall sugen på det idag, så det ska jag då avnjuta till DH.

Fick förrut ett mail från Marianne, det var ett recept på ett bröd som är jättegott. Ska se om jag bakar det imorgon. Och jag hoppas att jag kommer att lyckas med det isåfall. Fast i vår lilla familj här på göljemålagatan äts det inte alls mycket bröd, men det går ju att testa att baka det iallafall och nybakat bröd går nog alltid ner.

Mattias kom hem en sväng förut, men åkte nästan lika fort igen. Han skulle till Danne och spela lite wii, eftersom jag ändå skulle sitta och titta på mina serier. Men han har lovat att imorgon ska han vara hemma hela dagen med mig, så vi får se vad vi hittar på.

Nu ska jag ut i köket och göra iordning lite te. Har så många olika sorter att välja på, men tror jag vet vilken sort jag ska ta, tyvärr har jag bara 1 påse kvar av detta underbara te som kommer från Paris. Jag är så sur på mig själv att jag bara köpte en förpackning. Men med lite tur kanske man kan hitta något liknande i någon tebutik? hm tål att tänkas på.

Besök gärna denna blogg: http://www.orreforsloppis.blogg.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0